وب نوشت ها

سید مرتضی موسوی تبار

وب نوشت ها

سید مرتضی موسوی تبار

دوشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۳۰ ب.ظ

001 - شروع سال نو

سلام

سال نو اغازی می شود و طراوتی تازه به تمام زندگی می دهد .

بهار بر همه مبارک .

از امروز بنا دارم از پراکندگی کارهایم کم کنم و هر آن چه که به بنا بر انتشارش دارم در این وبلاگ منتشر نمایم . امید که بتوانم به این کار ادامه دهم .

یکی از موضوعاتی که از پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به ذهنم خطور کرده بحث اقتصاد مقاومتی است که نظراتی را در ذهن می پرورانم و از آن جایی که هنوز توفیق گوش دادن به سخنان رهبر فرزانه در حرم مطهر رضوی قسمت نشده و در واقع این سخنان تشریح پیام نوروزی است و ممکن است بسیاری از آن چه در ذهن دارم در این کلام پاسخ داده شده باشد پس از مطالعه سخنرانی ایشان در حرم رضوی مطالبی را مطرح خواهم نمود .

امید دارم بتوانیم در سال جدید با اطاعت از اوامر معظم له قدمی هر چند کوچک در راه رسیدن به پیشرفت مملکت برداریم .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۲
سید مرتضی موسوی تبار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی